Dienstverlening
Voor u ligt het dienstverleningsdocument. In dit document informeren wij u over wie wij zijn. Daarnaast informeren wij u over de manier waarop wij betaald krijgen voor het verlenen van onze diensten. Dit dienstverleningsdocument is een informatief document en verplicht u niet om diensten af te nemen van ons kantoor of om een bepaald financieel product met een financiële instelling te sluiten.
Over BeeAdvised
BeeAdvised is een modern bedrijf met ouderwetse dienstverlening. Onze visie op een samenwerking is er een voor de lange termijn. Samen met u streven we naar de best mogelijke oplossing. De kernwoorden van onze dienstverlening zijn, deskundig, creatief en betrokken.
Naam organisatie: BeeAdvised B.V.
Adres: Krommepad 5h 1251 HP Laren
Telefoonnummer: 035 – 69 234 01
E-mail: info@BeeAdvised.nl
Website: www.BeeAdvised.nl
Inschrijving AFM 12049959
Inschrijving KVK 93558821
Welke diensten verrichten wij voor u?
Particuliere verzekeringen
U kunt bij ons schadeverzekeringen afsluiten. Onder particuliere schadeverzekeringen vallen bijvoorbeeld auto-, aansprakelijkheids-, woonhuis-, inboedel-, zorg-, rechtsbijstand- reis- en arbeidsongeschiktheidsverzekeringen.
Tevens kunnen wij u helpen met arbeidsongeschiktheidsverzekeringen.
Zakelijke verzekeringen
Ook zakelijk kunnen wij je van dienst zijn. Onder zakelijke verzekeringen vallen bijvoorbeeld bedrijfsaansprakelijkheid-, bestuurdersaansprakelijkheid-, bedrijfsgebouw-, inventaris-, voorraad-, bestelauto-, transport-, cyber,- en verzuimverzekeringen.
Wij adviseren en kunnen zorgen voor de totstandkoming van de verzekeringen. Voor verzekeraars treden we op als intermediair (tussenpersoon). Dat wil zeggen dat je ook na het afsluiten bij ons terecht kunt voor advies, wijzigingen en eventuele schades.
Werkwijze
Voor elk advies hanteren wij in principe dezelfde werkwijze. Op basis van uw gegevens gaan wij uw situatie in kaart brengen. Aan de hand van deze analyse brengen wij in overeenstemming met uw wensen een advies uit.
Het uitgangspunt is dat wij u een advies op maat leveren waar u zich in kan vinden. Het gaat immers om u.
Afhankelijk van het product of dienst, verlenen wij in overeenstemming met u de benodigde nazorg. Hierbij moet u denken aan periodieke controles van uw polissen en tussentijds contact om er voor te zorgen dat wij op de hoogte blijven van uw situatie.
Wij wijzen u er echter op dat voor zaken waar BeeAdvised niet van op de hoogte is gesteld, BeeAdvised niet verantwoordelijk gehouden kan worden. Hiermee wordt bedoeld dat er hiaten in de advisering kunnen ontstaan indien BeeAdvised niet tijdig op de hoogte is gesteld van wijzigingen of niet volledig is geïnformeerd. Zaken hieruit voortvloeiend liggen dan ook buiten de aansprakelijkheid van BeeAdvised.
Wat verwachten wij van u
Om uw belangen op het gebied van financiële diensten optimaal te kunnen behartigen, vragen wij ook een aantal zaken van u. Voor de kwaliteit van onze adviezen zijn wij mede afhankelijk van de informatie die u ons verstrekt. Het is van essentieel belang dat u ons de juiste en volledige informatie verstrekt. In de relatie die wij met u hebben, vragen wij van u, dat u ons dan ook regelmatig informeert. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan een verhuizing, een andere baan, een huwelijk, een geboorte, werkloos of arbeidsongeschikt worden.
Indien wij voor u een bepaalde financiële dienst verzorgen kan het gebeuren dat wij u informatie zenden. Soms zijn wij wettelijk verplicht u bepaalde informatie te verstrekken. Ook kunnen wij u informatie toesturen zodat u zich nog beter kunt oriënteren op bestaande of nieuwe financiële producten en diensten. Wij vragen u al onze informatie aandachtig door te nemen en ons zo nodig te raadplegen. In ieder geval vragen wij u de polissen en andere contracten altijd zelf te controleren en vast te stellen of deze zijn opgesteld conform uw wensen.
Natuurlijk controleren wij deze documenten ook. Zoals eerder vermeld zullen wij ook regelmatig contact met u onderhouden om uw situatie goed voor ogen te houden.
Hoe wordt BeeAdvised beloond?
Provisie:
Onze inkomsten bestaan meestal uit provisies. Bij provisiebeloning ontvangt BeeAdvised van de betreffende maatschappijen vergoeding voor de door haar gemaakte kosten. Deze vergoeding ontvangt zij in de vorm van provisie. Deze provisie is verwerkt in de kostenstructuur van het betreffende product. In bijna alle gevallen is deze vergoeding toereikend voor de kosten die worden gemaakt. Indien er extra kosten worden gemaakt, bijvoorbeeld omdat er aan u extra diensten worden geleverd, informeren wij u vooraf over de hoogte van de vergoeding.
Uurtarief:
Indien u diensten (bemiddeling en advies) van BeeAdvised afneemt maakt zij daarvoor kosten. Er zijn verschillende vormen om deze kosten te vergoeden. Bij een beloning per uur betaalt u rechtstreeks voor onze dienstverlening (bemiddeling en advies) op basis van het aantal uur dat voor u hebben gewerkt vermenigvuldigd met ons uurtarief. U wordt van te voren schriftelijk op de hoogte gesteld over de hoogte van de kosten. Zo weet u vooraf precies welke kosten u voor onze dienstverlening betaalt.
Adviestarief:
€ 120,- per uur
Hoe objectief is BeeAdvised?
BeeAdvised is een onderneming die vrij is in haar advisering. BeeAdvised heeft geen aandelen in of zeggenschap over een aanbieder van financiële producten (bijvoorbeeld banken, verzekeringsmaatschappijen of hypotheekverstrekkers). Evenmin heeft een aanbieder aandelen in of zeggenschap over BeeAdvised.
BeeAdvised kan adviseren over producten van verschillende aanbieders. Met geen van deze aanbieders is BeeAdvised een omzetverplichting aangegaan.
Beloningsbeleid werknemers
Ons beloningsbeleid is in eerste instantie gericht op het bevorderen, aantrekken en behouden van goede gekwalificeerde medewerkers. Dit alles binnen een beheerste en integere bedrijfsvoering en gericht op de lange termijn. Dit betekent o.a. dat we waar mogelijk zullen voorkomen dat medewerkers door de beloningen geprikkeld worden tot onzorgvuldig behandelen van de klant en niet nakomen van onze zorgplicht.
Klachtenprocedure.
Wij doen onze uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar mocht u toch een klacht hebben over onze dienstverlening dan verzoeken wij u ons daar zo spoedig mogelijk over te informeren. Alle klachten worden behandeld volgens een interne klachtenprocedure. Wilt u nadere informatie over deze interne klachtenprocedure dan kunt u deze bij ons opvragen.
Komen wij er samen niet uit dan kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
Kifid
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
info@kifid.nl www.kifid.nl
Ons aansluitnummer bij Kifid is 300.018807
Ons kantoor heeft zich geconformeerd aan de bindende uitspraken van de Geschillencommissie Kifid. U kunt zich ook tot de burgerlijke rechter wenden.
Persoonsgegevens
Ten behoeve van onze advisering en bemiddeling over financiële producten zullen wij gegevens van u als klant opslaan. Deze gegevens zullen conform de Wet bescherming persoonsgegevens worden behandeld.